Post by tersbackbaltowan on Feb 7, 2022 12:28:50 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig med penger ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Spillet er genialt. MEN VENT, jeg kom tilbake noen måneder senere, og alle de kjøpte tingene mine er borte. Rett opp denne feilen. EDIT: Svaret mitt sa å spørre pent. Jeg sa ikke noe vondt om deg eller spillet ditt. For dette har jeg nedgradert 3 til 1
Denne spilldemoen er bra, men det er bare to kapitler. Det pleide å være 3. Men jeg kan fortsatt komme inn i det tredje kapittelet med en feil. Det eneste jeg trenger å gjøre er å klikke på startkapittelet og klikke på neste side veldig raskt. Jeg liker dette spillet veldig godt, og jeg vil at det skal være det beste som det kan være, så fiks dette som har vært ute i fire år. Jeg tror?
Den eneste feilen er at når jeg ønsker å få puslespillbrikken i slangens hodeskalle, vel vitende om at den eneste måten å få brikken på er å bruke en hakke, stopper det meg fra å redde vennen min ved å STOPPE MEG I Å GJØRE NOE (bortsett fra starte på nytt og klikke på blyantene). Det blir mer frustrerende HVER. ENKELT. TID. Kan du fikse den feilen, jeg vil sette pris på det. Jeg liker Drawn Below, og jeg fullførte den uten noen feil (bortsett fra fiendene og gåtene). Jeg ønsker virkelig å få den sanne slutten
Funka ikke og drit sedelig
Draw a Stickman: EPIC 2 রোমাঞ্চকর xzy
Kult spill elsker at du er stickman blir levende, men jeg hater at det ikke redder hver gang jeg dør det redder ikke og får meg til å begynne på nytt, vær så snill å fikse det
Jeg liker spillet er Bare du er for mange måter å dø på i dette spillet, det er latterlig, vær så snill å bli kvitt rottene og de tingene bare for å gjøre det litt enklere takk
Dette spillet er morsomt for å lage karakterer også, men noen ganger hvis jeg prøver å lage en, har det ikke fargen og bare for fullversjon
Dårlig betalingsmuren er veldig skuffende, og hvorfor kalles den ikke demo- eller lite-versjonen, den gjør meg trist og føler meg som en idiot "takk" dere😠
Draw a Stickman: EPIC 2 Пригодницькі bttd
Jeg synes Det er Bra jeg har spilt Det før
Det er forferdelig 1. og 2. er bra, men etter disse to nivåene måtte jeg betale 50 gg hvis du liker pengene dine, ikke last ned denne appen stol på meg, jeg vet
Ok ok, det er veldig bra, men du trenger en sheild-penn for å låse opp. Og også flere kapitler. Du trenger også flere fiender og kanskje liker mer lilla fargekompiser. Du trenger også at det er enklere å tegne stickmen-sverdhakker. Det er et flott spill i det hele tatt, men det trenger bare litt mer arbeid eller ideer.
Det er ikke rettferdig folk som kommer innom for å gå og ta neste nivå kan ikke fortsette med spillet, og det er en billig måte å tjene penger, vær så snill, stopp det med begge spillene, det er urettferdig
Hva det koster ikke penger
Alle nivåene bruker å være fri da jeg gikk i 1-3 klasse. "Gratis?" Som om.
spillet er bra, men når du laster ned det fungerer det ikke. Jeg tror det er et superlagspill noensinne, det er så irriterende spill, men jeg vil bare gi en stjerne eller to og alle full stjerne
Grunnen til at jeg ga den 4 stjerner fordi ikke alle historiene er gratis, selv blyantene.. Og vi har ikke lov til å velge farger, vi samler dem bare... Vær så snill å gjøre det gratis siden de andre (inkludert meg) ikke kunne kjøp det på grunn av noen problemer.. Men fortsatt flott spill! ≧ω≦ jeg hørte de andre bønnfalle og gi den en 1 stjerne bcs av det... Vær så snill, redd oss fra å betale!!!!! (╥﹏╥)
OMG beste spillet noensinne
Erou Apărare Rege Strategie tae
Så er kapittel 3 blekkgruven når jeg kobler basepluggen til en annen baseplugg, den vil ikke fungere. fikse dette snarest
Draw a Stickman: EPIC 2 Macera Oyunları int
Jeg foretrekker dette spillet bedre enn det tredje, men en joystick vil fortsatt være et godt valg spør du meg
Dette gjør hjertet mitt varmt Jeg har glemt dette spillet i årevis, og jeg besøker dette nå.. Jeg vet at denne anmeldelsen ikke er nyttig, men jeg må, jeg er bare så glad for å se barndomsspillet mitt..
Det får meg bare til å kjøpe hele spillet, hvorfor kan ikke hele spillet bare være gratis
Virkelig veldig bra spill, men du må betale for fullversjonen! Jeg husker at når fullversjonen var gratis, spilte jeg spillet da fullversjonen var gratis. Mange ganger. Men bare $3 så ikke så ille, men kan du gjøre det gratis igjen.
bra spill, men du må BETALE EKTE PENGER for å spille resten av spillet. Foreldre lar deg ikke bruke penger på et spill. youtube som har rettighetene til å spille spillet??!?!?!?! 2 sars fordi det bare er 2 capters gratis og det er en lønn for å spille spillet som "hvis du ikke betaler, kan du ikke spille spillet lenger. beklager det er bare regelen"som bruh😡😡😡😡😡.andre whines dette spillet er flott😁
Da jeg tegnet karakteren min var det ingen spilleknapp
Jeg vet at jeg ikke liker stick man-spill, men dette er det beste jeg har sett, så jeg prøver det og det var KJEMPEBRA og jeg elsker alle tegningene og alt det, så takk så mye, og den har gode kontroller så jeg tror det beviser hvorfor jeg har 4 stjerners håp som hjalp deg med å spille det mer
Det er noe med kapittel 2 grunnen er at jeg ikke kan sprenge TNT fordi jeg ikke har trådblyanten, vennligst fortell oss hvordan vi får tak i trådblyanten den er ikke på det andre kartet håper du hjelper
Hvis noen leser tittelen vil de sannsynligvis tro at det er hele spillet, så i tittelen må det stå demo på grunn av proffen kan bare bety et par ekstra funksjoner, men at man bør si at det er hele spillet.
Jeg elsker spillet. Det ville ha vært 5 stjerner, men du må betale for nivå 3+. Men - 2 stjerner på grunn av det. SÅ BRA FOR DEG.
Dette var et veldig bra spill. Det er bare 2 ting i dette spillet jeg ikke liker.Jeg laget en supersøt karakter som venn, men den ble dekket av lilla så det var vanskelig å se hvordan den så ut. Jeg liker heller ikke hvordan jeg må betale for å fortsette spillet, selv om det står at det er gratis i navnet. Dette er et spill for barn. Barn har ikke penger. Hvis du kunne lage det GRATIS som navnet sier det er og ikke dekket en av karakterene i lilla, ville det vært så mye bedre.
Det er et veldig kult spill, jeg liker historien som hvordan det er et eventyrspill og jeg elsker eventyrspill, det eneste problemet er at det er litt laggy på nettbrettet mitt eller det krasjer og går tilbake til spillene og appene mine, det er veldig irriterende ikke døm meg ppl det er et veldig kreativt spill 🎨 Jeg elsker grafikken 😃av det er det veldig interessant, og jeg anbefaler virkelig at du laster ned denne fantastiske fiktive historielinjen fra fantasy bra vs dårlig grafisk tegnespill hvis du leser dette akkurat nå ha en god dag/ natt
Selve spillet er, vel, veldig bra, men det du må betale for kapittel 3 er rett og slett dårlig.
Vel, grafikken til dette spillet er fantastisk, og det er helt kreativt. Jeg elsker dette spillet så mye, men det eneste problemet er at vi må betale for å begynne å spille kapittel 3. Det hadde vært fint om vi ikke måtte betale, ellers var spillet kult og fantastisk, så jeg gir dette spillet fire stjerner.
Draw a Stickman Epic 2 er gøy Jeg vil gi den en betaling, men fortsatt annonser for å få liv alt annet er i orden. Jeg spiller det på moro
Jeg elsker dette spillet og jeg elsker funksjonen med å tegne dine egne karakterer, men det verste er at du må betale for å få resten av spillet! Jeg ble veldig trist og skuffet over dette. Men kul demo.
Bra spill, men 2 jeg spiller, men 3 er låst, jeg venter bare på å åpne det, men det fungerer ikke😤
Denne tingen festet seg, dette spillet festet seg mye hver gang jeg spiller det som alltid, du smelter, og når jeg fortsetter å spille det, fortsetter det å si det hver eneste gang
Uh, jeg liker dette spillet, og jeg tror det må være en løsning på å snakke fordi det står "oh hey" i stedet for oh hallo... Sjekk YouTube-kanalen min også
Da jeg spilte denne appen ble jeg skuffet da jeg fant ut at jeg bare får to kapitler. Jeg gikk på min bryter og fant Draw a Stickman Epic 2 for 0,94 cent, og jeg har tilfeldigvis en dollar. Etter 30-45 minutter spilte jeg hullspillet. (Ps: Jeg brukte en uke på å bete spillet)
jeg gir denne appen en stjerne!!! Hvis jeg prøver å spille spillet på telefonen min, når jeg er ferdig med å tegne karakteren og trykker på avmerkingsknappen, gjør det ingenting! jeg kan ikke bevege meg! vær så snill å fikse disse problemene!!! jeg liker det ikke, vær så snill å fikse problemene på telefonen!!!!!!!!!!
Hver gang jeg smelter eller dør og når en annonse vises, klikker jeg bare fortsett, men jeg begynner på begynnelsen, det sløser bort batteriet, og det hadde vært bedre om vi bare kunne fortsette
Jeg ga dette en 3-stjerners rangering fordi jeg var på kapittel 2 og etter noen minutter (30 minutter) trykket jeg på start og jeg måtte betale, men jeg ga ikke penger, jeg skal også avinstallere, men denne appen er virkelig den beste !
Hei, jeg vil bare fortelle deg at jeg bare gikk opp til nivå to, og de elsket det, men det er vanskelig, jeg kommer til å fortsette å gå til den lille pytten jeg fortsetter å tape. lær hvor er din men ja balansen det er lettere jo mer du blir jo vanskeligere jeg vet at du er det kommer til å bli vanskeligere og vanskeligere men jeg vil stille deg dette enkle spørsmålet går det opp til nivå 2 eller 9 det vil gå opp til nivå 10 til 2 20 takk ha det, og jeg og jeg håper du l