Post by tersbackbaltowan on Feb 7, 2022 12:07:40 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Pacific Warships: Naval PvP 2022 version ▞▞▞
Det finns definitivt ett fel med mitt slagskepp nu efter den här uppdateringen. Mina vapen pekar bara uppåt och låser sig inte vid någonting. Vänligen fixa! Förutom det där fantastiska spelet.
Mycket lätt spel att komma in i, var trevlig om det fanns pvc-uppdrag fortsätt med det fantastiska arbetet.
Senaste uppdateringen med brist på belöningar och guld suger. Jag är inte säker på att jag kommer att spela det här spelet längre. Tillverkarna lyssnar inte på spelarnas klagomål. Det är värdelöst.
Jag ber att spelet inte skulle presentera en total systemkrasch inom en 4gb-specifikation med respekt för höga inställningar. I slutändan skulle det främja befintliga spelare från att migrera någon annanstans. Detta problem är inte närvarande. Tack för att du lyssnade killar! Har fortfarande kul Också respekt för flit i att samtala med samhället:D
Betala för att vinna och dyrt på det, de trycker in appköp hela tiden!! Matchmaking är ensidigt och framstegen går så långsamt om du inte får premiumprenumerationen. Spelet ser bra ut och hanterar bra men premiuminnehåll förstör det för mig.
Balans är en enda röra och många bra fartyg är blockerade bakom en betalvägg. Originalet är mycket bättre. För premiumfartyg, om det finns ett annat sätt att få dem kan jag inte hitta det, det enda alternativet jag får är att betala för dem, inget kreditalternativ. Åh, jag förstår, för att få premiumfartyg måste du gå och ta lådor, hoppas att den del av skeppet du vill ha faller och DÅ kan du få skeppet.
jag gillar det men det måste ha hangarfartyg eftersom det är ett futuristiskt sjöstridsspel. hangarfartyget är ett måste för en framtida uppdatering
Jag har ett klagomål angående GDC supportteam. Jag mailar dem några gånger angående mitt problem och problem med spelet till dem, men de ignorerar bara min e-post.. Jag blev verkligen besviken på dem eftersom de inte bryr sig om deras användarproblem
spelet gick bra tills den senaste uppdateringen.. allt jag kan göra är att ställa in varje gång jag försöker gå in i matchen finns det ett laddningsfel. det spelar ingen roll om jag är ansluten till Wi-Fi eller använder mobildata. om ni alla kunde fixa detta skulle det vara mycket uppskattat
Om du vill gå vidare i detta spel måste du spendera $20 ish. Graphs 5 game play 5 . om du har 5 fartyg i ditt garage spelar du alla 5 innan du förlorar 5 Vissa fartyg hanteras som en kartong i en orkan 3. Ingen zoomfunktion på. pistolsikte 2. Kontantbelöningar för alla nivåer över nybörjare är bara skamligt. Försöker fortfarande bestämma mig om jag gillar det eller älskar det. Juryn är fortfarande ute.
Även om spelet är visuellt tilltalande och matchningsbalansen är rättvis, placerar den senaste uppdateringen av stridspasset tillsammans med borttagandet av guldbelöningar spelet bakom en betalvägg. Vid det här laget är jag säker på att ett stort antal senaste recensenter delar denna känsla. Även om det är förståeligt att "finansiering" är ett legitimt skäl för att hålla spelet igång, är det inte ett smart drag att sätta en primär valuta i spelet bakom betalväggen.
inget dåligt spel egentligen. problemet är att det inte är så mycket av ett spel bredvid blitz, men priset på allt är astronomiskt. 71$ för ett premiumfartyg!? Fast det är ett mobilspel, jag vet inte vem du förväntar dig att köpa det. många bättre spel som erbjuder premiumtjänster till en mycket lägre kostnad.
Bra spel att fördriva tiden. Bör implementera spelläge utan tidsbegränsning, som elimineringsläge eller dödsmatch. Poäng och tidsbas, ta bort från att skapa episka stridsspelögonblick.
Jag tycker att ditt spel fungerar och ser bra ut, uppmärksamheten på detaljer är underbar även om det skulle kunna använda skepp att expandera på som fler klasser men förutom det fantastiska spelet
Var ett bra spel fram till uppdateringen i nov 2019. Nu kraschar det nästan varje match och släpar mycket.
Jag kommer att ge detta fem stjärnor men det finns problem med gardinerna, för det första finns det inget sätt att prata med supporten, för det andra har jag köpt clamore level 7 krigsfartyg och det är bra men problemet jag står inför är att när jag slåss är skickligheten värdelös, de fungerar inte ens under kamp, när jag försöker använda hälsoförstärkningsförmågan aktiveras den men min hälsa förblir densamma, och händer likadant med andra färdigheter, även sjuksköterskans drönare fungerar inte 😭 snälla fixa detta
gg
Kom igen man! Det här spelet är coolt, men det blev plötsligt skräp! Första-tredje striden, ingenting hände. Men i det fjärde spelet står det alltid: "error". Jag hatar det väldigt mycket när jag spelar ett spel, det står error. Eller kanske glitch. Till exempel Pokémon go.
Bra spel och kan bli bättre om de bestämmer sig för att lägga till interaktiva väderförhållanden som storm etc.
Spelet är bra men kartor måste vara lite större och det behöver spotting-mekanik. Att båda sidor vet var varandra hela tiden gör spelet lite tråkigt. Jag gillar den men den behöver mer för att inte bli uttråkad så snabbt
80 granater, 43 raketer, 12 torpeder, 6 dödar, 9 assist, 5 fångster, och allt jag får är 3 400 poäng. Men om du KÖPER ETT PRENUMERATION MÅSTE DU FÖRNYA det hoppar till 11 000 krediter. Jag kan inte komma någonstans på grund av din girighet. Bra spel, giriga utvecklare, som vanligt.
roligt och bra spel men skulle varit mycket bättre om man kunde spela med kompisar
Pacific Warships: Naval PvP Екшн ealp
Jag fick en billigare telefon och spelet fungerar bra... så det är telefonen jag hade den på och lekt med den här så länge, bara sluta spela online helt plötsligt gör det ont att säga att jag måste fortsätta med min satsning på den billigare telefonen men förutom att det här spelet fortfarande är en av mina favoriter och ge upp det men tack utvecklare för att ni försöker hitta en lösning som kan hjälpa mig på ett snabbt sätt... så jag kommer att spela vidare med saktningen och felen med denna billigare telefon och förlora fler spel till slutet
Jag har spelat det här spelet när det var på ett tidigt stadium av utveckling och jag var angelägen om att se hur det kommer att gå efteråt. På den tiden var den högsta nivån du kunde ha undersökt nivå 4 och jag minns tydligt att jag hade 5 skepp som är 4 slagskepp, allt från nivå 2 - nivå 4 & en nivå 4 jagare totalt som skulle vara 5. Efter att jag har fått till nivå 4 verkar det som att utvecklingen gick långsamt så jag bestämde mig för att ta bort den, men idag laddar jag ner den tillbaka och jag tappade mina egna tankar eftersom jag saknar 2 skepp.
det är väldigt roligt att spela, jag gillar det faktum att du kan uppgradera båten och detaljerna är natt, jag önskar att jag kunde få WW2 battle ships dock, mer exakta versioner åtminstone
spelet är roligt och kan vinnas utan att spendera pengar. men SPENDA INTE PENGAR PÅ KORTEN för kistan för den ultimata kistan på 30 dagar är riggad Jag spenderade 1000 kort och det gav mig 1/8 av en stapel men när den var fylld nästan hela vägen upp spenderade jag pengar och spenderade ytterligare 1000 och det fyllde inte ens baren. anständigt spel men lådan är riggad
Det här spelet är fantastiskt, det är min sjunde dag att spela det och även om du spelar med spelare som betalar för att vinna har du fortfarande en chans att vinna. Varje fartyg har en svaghet mot ett annat fartyg. Destroy tar ut slagskepp, slagskepp tar ut kryssare och kryssare tar ut jagare. Kan inte vänta med att använda flygplan.
det är roligt för spelets peramiters.. Jag gillar anpassningen och uppgraderingen av skeppen. Problemet jag har med det är att bara kunna ha 2 skepp utan att använda riktiga pengar.
Jag önskar att jag kunde zooma in ame
Känns som andra världs kriget
Jag köper förrätt RM5,99 men jag får inte föremålet som är Avenger cruise VIP och AU också...varför? Du laddar redan mig och de jag äger redan den artikeln som jag inte kan se i min skeppshangar..
Kul, men lite automatiserat. Sikta är i princip automatiskt när du är nära. High end fartyg mycket dyra. Jag gillar det ok. Kunde vara bättre. Grafiken är fantastisk... Edit: för att vara tydlig finns det ingen räckvidd eller zoomfunktion. Siktningen sker automatiskt förutom om du behöver leda ett skepp... det gör ont eftersom det hoppar från skepp till skepp om alla är inom räckhåll, oavsett hur långt bort de är. Orsakar missar.
Inte ett dåligt spel, men det finns så små saker du kan göra att det inte finns något sätt att se en flik med allierades namn, och inte heller lägga till en fiende eller vänskapsmatch som du gillade, chatten i menyn förklarar sig inte, där finns inget alternativ för att öka eller minska volymen för musik, sfx, etc. rörelsekontrollknappen är så stor att den är svår att använda för mig, och det finns något jag kan göra för att fixa det, eftersom det inte finns något alternativ för att lägga till vänner behöver använda den "globala"(?) chatten, utan tillägg till Facebook-vänner
Kan du fixa en statistikmeny så att du ser hur många kills, hit jag har gjort under hela spelet? 🙂
De första nivåerna är roliga, det är trevligt att komma på olika strategier för olika fartyg, men det roliga varar inte länge. Inom några dagar ökar kraven för att uppgradera och köpa nya fartyg rejält, vilket kräver att du spenderar pengar för att utvecklas i en rimlig takt. Det betalda innehållet är vansinnigt dyrt. Det här spelet är roligt i några dagar men saktar ner alldeles för mycket för snabbt för att förbli intressant. Redigera för utvecklare: Framstegen går alldeles för långsamt om du inte betalar enorma summor pengar.
Bra tills fusk och hacks. Autobrand och obegränsad hälsa. Jag trodde att utvecklaren skulle bry sig om det. Antar inte. En gång i tiden var min maxade Leviathan 1505 skeppseffekt. Nu är det 1371 fartygskraft. Dessutom, blir inte alla uppgraderingar dyrare? Samma fartyg, samma uppgradering kostade mer i pengar och guld än för 3 månader sedan. Jag har varit en lojal spelare här ett tag nu och förstår inte vad som händer
skeppsdelarna Idéen är dum. Om jag har valutan i spelet vill jag uppgradera mitt skepp vill jag inte behöva gå igenom loot boxes för att uppgradera mitt skepp. Och spelbalansen är så jävla trasig att du säger att det här är ett skicklighetsspel, men det kommer bara dig så långt när du möter ett dumt stort skepp att man skjuter dig med en oundviklig dödslaser. Jag vill ha ordentlig spelbalans annars är det väldigt lönt vinna.
Ytterligare en uppdatering som tar bort den gamla premiumuppsättningen, köpte stridskortet, och det borde ha kommit med en drönare, uppgraderingshastighet och specialevenemangsfartyg (chimera), aldrig mottaget, inget sätt att göra anspråk på dem kan jag se - kan stödja hjälp med detta?
Jag har spelat spelet i över en månad nu och har redan constallation skeppet. Den äger, och det bästa med spelet är att man inte behöver betala pengar på det. Man kan få alla båtar / pusselbitar av dem i kistor.
Det är ett generiskt mobilspel. Endast ett spelläge, kung av kullen (men med 2-3 "backar"), väldigt grundläggande i de flesta avseenden. Det största problemet med detta spel är den enorma mängden "pay-to-win". Även om jag normalt inte har några problem med att folk kan spendera pengar för att nå nivån snabbare, när du ger exklusiv tillgång till de bästa delarna av varje nivå till dem som har sin mammas kreditkort, finns det ett stort problem. Utjämning är relativt tråkigt på grund av bristen på flera spellägen. Mycket dålig kvalitet.
Bra grafik tufft spel för pvp det enda jag skulle ändra är hur lång tid det tar för tokens att laddas om
Helt ok spel med en rolig och snabb PvP
Pacific Warships: Naval PvP Екшн fxs
Bra spel, bra grafik. Skulle vilja ha lite öppet vattenstrider.
bra spel...förslag till utvecklare: behöver mer kaptensfärdigheter... måste kunna ha ett alternativ att spela som ett lag... behöver ha ett alternativ för att bygga ett lag... behöver chatta som ett lag och alla spelare i spelet.
Kingdom Wars Stratégie ytjv
ok
Riktigt bra spel, fantastiskt spelande tillsammans med massor av fartyg och artilleri. Annonser visas bara om du specifikt vill att de ska göra det. Det är bara det att ibland på min enhet (Samsung galaxy tab e) blir det vansinnigt laggy, men förutom det är spelet fantastiskt! Du behöver bara arbeta med att minska fördröjningen och lägga till fler emojis för att kommunicera med ditt team. För övrigt är det här spelet fantastiskt!
Älska spelet före 0.5-uppdateringen vi förstår att du behöver inkomst men du höjer priserna med mer än det dubbla, det är inte rättvist jag funderar redan på att installera blitz plus hoppades på lite annorlunda gameplay efter ny uppdatering men det är alltid samma taktik att vinna det är som att spela vs. bots behöver nya spellägen olika typer av fartyg etc out of the box saker som lasrar
Det är så bra att det bara behöver vara obegränsat spel så utvecklare som fruktar detta tack
Sanningen. Future-istic, real-lististic, pimp-stic också. Njut absolut. Uppgraderingar görs mestadels genom att tjäna dem vilket är coolt. Behöver inte betala för allt för att bli bra. O den noten du samlar saker långsamt men jag förstår. Har sedan power-ups också så att du kan få poäng och XP-po ts snabbare. Allt som allt bra jobb med fantastiska effekter också.
Pacific Warships: Naval PvP Laga idlw