Post by tersbackbaltowan on Feb 7, 2022 12:04:41 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin häiriökolikot ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Rakastan tätä pelipeliä, mutta voitko tehdä siitä offline-tilassa, vaikka minulla olisikin vahva yhteys, se silti sanoo, että yritä muodostaa yhteys uudelleen, joten tee siitä offline-peli pls 🥺🥺🥺
Antaisin tälle pelille hyvän arvosanan, jos se ei kaatuisi koko puhelintani. Tämä puhelin ei ole edes vanha millään tavalla, muodoltaan tai muodoltaan. Älä ota tätä, jos et saa 60 FPS:ää puhelimesi Robloxilla, muuten se on hyvä.
Voitko mennä 3cat-spam-otteluihin ja tavallisten pelaajien otteluihin, koska on vain ärsyttävää yrittää saada voittoja ja voitko myös palauttaa vanhat turnaukset ja vanhan taistelupassin tyylin takaisin
Ennen pelasin pelasin peli meni pilalle tuli osat ja kaikki maksaa PAY TO WIN.ja VANHA TAKAS PERKELE
Pixel gun pelaan joka päivä 👌
Ostan 150 avainta hintaan 3,49€, mutta en saa avaimia, mutta pikseliase saa rahani!!!
Aika hyvä
Se on hauska peli, mutta tiedä, jos tämä on bugi tai vain jotain vikaa puhelimessani, mutta olen pelannut viime päivinä ja nyt se toimii noin minuutin ja sitten jäätyy kokonaan ja sitten kaatuu noin 3 minuuttia myöhemmin... Olen yrittänyt kaikkea, käynnistänyt puhelimeni, käynnistänyt sovelluksen uudelleen, päivitin sen, koska siellä oli päivitys, mutta mikään ei toimi...se vain jäätyy
Pelasin tätä niin paljon, mutta pidin noin 2 vuoden tauon ja nyt imetän peliä. En voi tehdä uutta tiliä, joten tarinan moraali: älä pidä taukoja peleissä, kuten pixel gun 3d.
Kadonneet 400 jalokivet he juuri hävisivät
Hyvä peli
Pidin pelistä, mutta ei ollut kiinnostunut mobiilipeleistä pitkään aikaan. löysi sen uudelleen ja halusi pelata; vanha tili on kadonnut. kirjoitti kehittäjälle ja odottaa edelleen vastausta; saatuani vastauksen täältä googlesta, liityin heidän tukiriippuvaisuuteensa; tili edelleen menetetty eikä korvausta, koska 3.6k pokaalit (2. korkein liiga) eivät ole todiste aiemmasta edistymisestä.
Ihan kiva peli
Tyhmä vähän hyvä
Vihaan uutta käyttöliittymää, mikä on ainoa syy, miksi siitä puuttuu yksi tähti.
Ice Scream 3: Horror Neighborhood Arkade lewl
Rakasta tätä peliä. Uuden päivityksen myötä en kuitenkaan enää pääse käyttämään peliä, se avautuu, kaatuu ja sitten kun yritän avata sen uudelleen, se ei salli sitä. Olen asentanut sen uudelleen useita kertoja, ja edelleen sama ongelma. Toivottavasti se voidaan korjata pian.
Paska peli ku ei pääse vanhalle käyttäjälle
Seiska punainen aasian minkäsöi ei ole vielä ehtinyt jo nyt kun on niin läskiä on ollut jo jo jo meiltä niin se on ihan niin ei ole mitään ongelmaa muuta kuin mitä mieltä on ollut jo niin monta kertaa kertaa ja lisätty suosikkini on ja mitä ei oo vielä ehti ole ollut mitään puhetta ongelmia ja on jo aika hyvin on menny toiminut hyvin hyvin ja on
Sä et kulje mun tunnelia
Pixel Gun 3D - Battle Royale Actie hvq
Tämä peli on niin epäreilu
Kaikki
lagaa paljon
Miksi kolikoideni eivät kasvaneet joidenkin otteluiden pelattuani? Sain niin paljon kolikoita ottelun jälkeen, mutta en koskaan lisäänny aulassa.
olen klaanissa, mutta aina kun haluan avata klaanin, se sanoo, että sinut on potkittu klaanista ja olen tabletin vklaanin omistaja, mutta olen puhelimessa
Pixel Gun 3D - Battle Royale Action vel
Se on hyvä peli, koska sain Samsung Galaxy S21:n, se potkaisee minut jatkuvasti.
Toimii hyvin ja on laadukas kartoissa, mutta voi maksaa kampanjasta silloin tällöin. (mobiili)
Vastustujat on tosi hyviä ja en koskaan voita mitään. Mitään muuten hyvä
Tehtäväjärjestelmä on perseestä Kun aiot tappaa botin, se vain kuolee tyhjästä, etkä saa pisteitä Spawnit ovat tyhmiä Ei palkita tarpeeksi valuutalla Matalat lvl:t saavat lvl 65 auloja Pääsy auloihin lvl 65 p2w -pelaajien kanssa Tappele rinnassa saat tappelusta älä anna edistystä Tourement suck bc minun on päivitettävä tai ostettava ase, vain nousen ylemmäs. Juuttua lattiaan ilman syytä tai tyhjästä. Pg:llä on niin monia ongelmia, että heidän pitäisi saada ppl pyytää ottamaan valitukset vastaan. Make so tht
Paras peli puhelimella
Tämä peli on korvaamaton! Erittäin upea grafiikka, upeat päivitykset ja musiikki ... ainoa ongelma on tallennus. Se vain vie paljon tilaa puhelimestani ja toivon, että pistooleja olisi enemmän, koska useimmat niistä ovat minulle tylsiä. Myös tapa, jolla Primal Beast on tehty, haluaisin todella, jos se hidastaisi kohteita tai sillä olisi hidastusvaikutus, olen kuullut monien toivovan, että se olisi juttu Primal Beastissa. Muuten aivan mahtava peli!
En pysty pelaan tätä
poista aseita jota ostan pliis korjatkaa tää ja antakaa mun aseet takas
TODELLA Hyvä peli mutta vie aika paljon tilaa 😣
Siitä on pitkä aika, kun aloin pelaamaan tätä peliä. Rakastin kaikkea, kun olin lapsi. Oli aika tasaista. Mutta nyt se todella perustuu P2W, mutta voit silti jauhaa sen pois! Yksi parhaista mobiilipeleistä.
Huono peli Kun minulla oli 56 lvl -tili, ostin uuden puhelimen ja nyt tilini on poissa, en voi kirjautua sinne mihinkään, se ei myöskään ole tiedoissa
Peli on loistava ja kelvollinen vielä tänäkin päivänä, mutta yksi asia, PLS KORJAA RAKETTI JUMPING, siinä ei ole vikoja, se on vain huono nyt, ehkä tee niin, että olet ilmassa pidempään, muuten, vaikka se on edelleen kunnollinen.
Ei oikeastaan minun juttuni lähinnä siksi, että se on kolmannessa persoonassa, mutta sillä on tarkoituksensa TLC:n kanssa, tämä on mielestäni todella hauska tila
Päivittkset vie liikaa tilaa!
Ei ole enää hyvä ensin liian monta mainosta ja voittaminen on maksullista, ja kaikki ei ole uutta tai klassista, vain käyttää mekaniikkaa toisiin peleihin, jotka ovat suosittuja, se on ennen ollut paras peli, mutta nyt se on tylsä
Jostain syystä se ei tunnu og koska nyt sinun täytyy avata kartat ja kaikki muut tavarat, mutta silti pidän siitä
Se kaatuu jatkuvasti, kun avaan, käytän Androidia.
edelleen hauskaa, mutta voittaminen on enimmäkseen kannattavaa
Tämä oli ennen yksi suosikkipeleistäni. Mutta peli on muuttunut vuosien saatossa. Esimerkiksi aina kun saavuin tasolle 30, aloin leikkiä ihmisten kanssa, jotka ovat minua korkeammalla tasolla. Se johtuu siitä, että pelien matchmaking ei ole niin hyvä. En voinut nauttia pelistä sekuntia ilman, että minua ammuttiin seinän läpi Lazer-aseella. Ja vaikka päivitin panssarini, saan silti yhden laukauksen. joten peli sai minut lähtemään. Jos pelin luojat voivat korjata kaikki nämä ongelmat, olen iloinen
kopio ja joo en tykkää xdlol
olin hyvin pitkällä tässä pelissä, mutta sitten peli unohti kaiken mitä olen koskaan tehnyt tässä pelissä.sen takia 1 tähti
tää ei oo niin hyvä peli
Pixel Gun 3D - Battle Royale მძაფრსიუჟეტიანი lwma
Rakasta valtavaa määrää pelitiloja ja minipelejä sekä yksinpeliä. Paljon tekemistä ja hauskoja karttoja. Pidän sen sujuvasta toiminnasta tabletillani ja säätimien yksinkertaisuudesta. Jatka sisällön lisäämistä, mikä on ainoa toiveeni, mutta minulla on tarpeeksi aikaa istua tuntikausia, jotta sinulla on viisi tähteäni. Mikä parasta, se on kaikki ilmaista paitsi iap:t, mutta missä peleissä ei nykyään ole iap:ia?