Post by tersbackbaltowan on Feb 7, 2022 11:58:40 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fishing and Life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fishing and Life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Fishing and Life 2022 version ▞▞▞
Godt koncept, men dette spil er en enorm reklamemaskine. Kan ikke gøre noget uden at se annoncer.
For mange annoncer
Fantastiske grænseflader, kommer godt med. Glat gameplay og smukke omgivelser til et sådant spil. Fortsæt det store arbejde. . . . . . . P/S: Forsigtig med de påtrængende annoncer. Det kan miste nogle brugere. Annoncer, der dukker op fra ingenting, kan muligvis gøre spillet for irriterende.
Det er et dejligt spil, men det er fyldt med annoncer: for guld, til fisketankmad og endda under spilletid, dukker reklamer op uden grund. Men det værste er indholdet af annoncerne: nogle er til spil og apps, og nogle er til voksne.Børn spiller dette spil, og det er ikke ok at udsætte dem for disse annoncer. Og hvis annoncerne ikke virker, og nogle gange gør de det ikke, uden grund, kan du ikke fodre din akvarium.
elsker dette spil. ønsker dog flere udfordringer for at modtage penge hurtigere
Spillede i et par dage. Det er et smukt spil og ret beroligende for det meste. Men der er 2 vigtige ting, der førte til, at jeg slettede appen: For det første de tilfældige annoncer, der dukker op uden grund (jeg er helt villig til at se annoncer, forudsat at jeg accepterer, f.eks. med kister); for det andet kan den kvalitetsindkapslede lokkemad (dvs. kun 3 stjerner) spises af de mindste fisk. Hvis disse problemer blev ændret, kan jeg overveje at geninstallere.
Jeg er hårdt presset på at finde et andet spil, der fanger min opmærksomhed lige så længe som dette. Med mobilspil er jeg en stor kritiker. Jeg installerer ofte noget, og mellem ti minutter eller et døgn senere er det slukket for min telefon. Dette spil har en gentagen, men vanedannende idé bag sig, som gør det sjovt. Dets rammer og musik tilføjer også temaet rigtig godt. Godt arbejde.
Ok, dette spil er så sejt, at jeg kan fange alle fiskene, men ikke den sølvfarvede arowana
Dejligt spil men for mange F-reklamer
Det er et godt spil. Det eneste, der frustrerer mig, er alt det, der bider, uanset hvad er kun den lille fisk. Jeg har spillet i 3 dage nu, og alt er opgraderet. Kan stadig kun få små fisk. Jeg har spildt utallige gange, jeg så annoncer for at få mønter og købe lokker og bedre madding og foder. Ikke sikker på, at jeg vil spille meget længere. Trist
Irriterende spil for langsom Agn bevægende hastighed er fast, vi kan ikke betjene det. Ingen største fisk Små fisk fodrer en mønt i sekundet og også store fisk fodrer en mønt i sekundet. er meget god ......kun 23 pladser til akvarium Og for mange forskellige fisk, hvor man kan opbevare det Og én ting kan vi ikke sælge separate fisk i fiskenet Plz fjern golaith grouper fisk
Spillet har et væld af potentiale, men mængden af annoncer injiceret i hvert hjørne er latterligt. Så vil de have 8,99 USD for at slippe af med dem? Dette spil er alt for endimensionelt at bede om $8,99, mand. Skær annoncerne i halve og tilbud annoncefri for $0,99 - $1,99, så taler vi.
Det er et rigtig sjovt, afslappende spil, og det hjælper lidt på angsten
Annoncer har ødelagt spillet. Det plejede at være et dejligt fredeligt fiskespil, men nu skal du se annoncer, for at åbne en guldkiste, du har fundet - annoncer, for at køre din båd videre for at få nye fisk - annoncer. Desværre handler dette spil nu om annoncer. Enten se annoncerne, betal for at fjerne annoncer eller lad være med at spille overhovedet.
Spillet er fyldt med annoncer, men jeg nød spillestilen, så jeg betalte $7 for at fjerne annoncer. Jeg vil dog ikke anbefale dette, da jeg fuldførte spillet inden for et par ugers let spil. Det er en god idé til et spil, men med meget dårlig udførelse. Det er klart designet til at målrette brugere med annoncer først, og spil kommer i anden række (eller muligvis slet ikke).
Det er et spil med et godt koncept, flot grafik og lyde, men det er alt, hvad det er godt om. Den anden side afslører dette spil som lokkemad for brugerne, da dette proklamerer "INGEN INTERNET PÅKRÆVET", så det plejer faktisk at betyde det, men dette er overhovedet falsk, og selv de kister, du får, mens du fisker, kræver også forbindelse for at belønne. Selvom det ikke betyder meget, men hvad med Controls og spillet? De er også under gennemsnittet. Strategier, hvor stærke de end er, virker ikke meget. Fantastiske annoncer.
Fantastisk spil, kun én MUST HAVE-funktion. Vi burde kunne bruge fiskene i vores net som lokkemad. På den måde kan jeg holde på en højere lvl fisk, når jeg vil have den, ikke fiske efter lvl eller blive tvunget til at købe nogle
Stop med at klage over annoncer på et gratis spil!!!! Annoncerne kan forlades med det samme og kommer ikke engang forbi så ofte. Folk, der brokker sig over at øge gearet, har ingen tålmodighed, da det ikke tager så lang tid. Dette er et fantastisk spil, og det er gratis! Jeg har spillet dette spil meget de sidste par uger. Det er en fantastisk stressaflaster, der også giver dig mulighed for at komme videre i spillet uden at bruge penge. Appen opdateres jævnligt, så vidt jeg kan se. Intet at tabe her, siden det er GRATIS, grædebabyer.
Skullgirls: Fighting RPG แอ็กชัน art
Fishing Life Sukan rvu
Så mange annoncer. Dette kunne have været 5-stjernet, men indtægtsgenereringen er for påtrængende. Selv i offline-tilstand beder spillet dig om gaver, som kræver, at du ser annoncer. Fremskridtet er langsomt og frustrerende, hvis du ikke køber valutaen i spillet. Føler, at de lader indtægterne stå i vejen for, hvad der kunne have været et virkelig fornøjelig spil. De lokkede mig med noget, der lignede et sjovt, afslappende spil, men i stedet blev jeg trukket ind i en bunke annoncer.
Dette spil er virkelig godt og beroligende, men jeg var nødt til at klage over det faktum, at det viser en masse annoncer, jeg havde ikke noget imod det, før jeg så, at det viste 'Problem med at indlæse annoncen prøv igen senere', da jeg prøvede at fodre mine fisk i akvariet! Det er frustrerende, jeg klager ikke over at se en reklame for at fodre fisk for at få guld, men hvorfor er det sådan, at det kan vise 1009864 annoncer, mens jeg spiller, men viser, at der er et problem, når jeg prøver at fodre fiskene eller få gratis guld ?!
Jeg elsker ideen, og udførelsen af spillet er fantastisk, men...der er for mange annoncer til, at jeg rent faktisk kan nyde og blive fordybet i spillet. Jeg har ikke noget problem med at se annoncer nogle gange, men uden at se dem er spillet bogstaveligt talt umuligt at spille. Like & had på samme tid.
Ikke godt. Først og fremmest tjener du flere penge ved at se annoncer end ved at fiske. For det andet har spillet noget idiotisk spilmekanik: for at fange en 2-stjernet fisk skal du have en 1-stjernet fisk. Selvom du ikke kan fange en 3-stjernet fisk med en en-stjernet fisk, vil den gribe agnen og spise den alligevel. Også hvis du vedhæfter en 3-stjernet fisk som agn (sværdfisk), kan andre 1- og 2-stjernede fisk spise den (Nemo-størrelse). Virkelig dumt.
Fishing and Life খেলাধূলা aawu
Det er et fredeligt og afslappende spil. Men jeg vil gerne foreslå en lille ændring. 1. Kan du tilføje nogle x10, x50 varekøbsknapper? Det er for smertefuldt at banke 99 gange til at stable Crank Baits og andre op. 2. Det må være mere praktisk, hvis jeg kan se Aquarium-Fish værdi. Hvor meget tid de har eller produktive mængder af penge osv. Tak fordi du lavede dette fantastiske spil, og jeg ser frem til næste opdatering.
Annoncer annoncer annoncer
det er godt, men spillet er en slags fejl, tror jeg, selvom jeg købte den øverste lvl-båd direkte, lader det mig ikke gå forbi den grundlæggende distance, som du får, når du starter spillet. Jeg insisterer på, at nogen skal forklare, hvad problemet er fra udviklerens side, hvis det er en fejl, så læg en opdatering. Jeg kan virkelig godt lide dette spil, og jeg vil give dette spil fem stjerner, hvis dette problem er løst tak.
Meget fredeligt spil, jeg kan se mig selv spille dette på en lang biltur eller flyvetur. 4 stjerner på grund af reklamekisterne, reklame for mere plads til at fiske, den meget irriterende kontrol for agnen. Det er så svært at kontrollere det. Jeg ved, at dette ikke er et relevant problem, men at det er en del af gameplayet, er stadig lidt irriterende. Ellers fantastisk spil.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, mekanikken er god, og jeg kunne spille i timevis. Den eneste grund til, at jeg giver fire stjerner, er, at belønningsannoncerne ikke ville blive indlæst. Hvis denne fejl er rettet, er spillet en nem femstjerne.
Jeg kan godt lide den enkle grafik og gameplay. Men efter at have spillet dette spil et par gange, finder jeg det en smule latterligt. For det første, hvorfor i alverden kan "niveau 1"-fiskene spise fisk på et højere niveau? Lidt irriterende, fordi det tager lidt tid at få "level 3" fiskeagn, og næsten hver gang jeg allerede når "level 3" fiskeagn, bliver de små fisk ved med at spise det igen og igen. Dette spil burde være afslappende, men ikke længere for mig.
Elskede konceptet og ville elske at gennemspille det, men alt for mange annoncer for alt. Åbn en kiste, ad. Hold en fisk, ad. Foderakvarium, ad. Jeg spiller normalt et par timer, og hvis jeg synes, det er pengene værd, køber jeg spillet. For frustrerende at spille i selv en halv time på grund af annoncer. Desuden er omkostningerne til fjernelse af annoncer overpris for indholdet af spillet. Virkelig skam, som om det var omkring halvdelen af prisen, jeg ville have købt det. 5 stjerner for selve spillet, men reduceret til 3 på grund af annoncer og pris.
Jeg synes, du skal gøre det, så vi kan udvælge, hvilken fush vi vil sælge i fiskenettet. Fordi jeg putter alle de fisk, jeg ønsker, i mit akvarium i fiskenettet, men når jeg så sælger, forsvinder de alle sammen. Jeg synes, vi skal have lov til at udvælge dem, vi vil sælge. Og jeg synes, at ting heller ikke burde være så reklameafhængige
Fantastisk spil, spillet i årevis. Aspektet og hele gameplayet er utroligt. Ingen i spilannoncer, medmindre du enten åbner en guldkiste eller fodrer fiskene i dit akvarium. 5 ud af 5 selvom jeg ville elske at se spillet tage flere udfordringer og lave noget mere for at holde spilleren aktiv på appen
Fishing and Life খেলাধূলা aawu
Fantastisk spillyde er fantastisk kvalitet
Lad mig gøre det klart. Der. Er . Nej. Permanent. genstande. Hvilket betyder: du skal klatre op fra lokkemad niveau et. Hver. Enkelt. Tid. SELV SLUKKEN ER EN NUMMERET VARE.
I modsætning til næsten alle andre, er mit problem ikke med annoncerne og den sindssygt høje IAP. Jeg mener, kom nu, alle skal tjene $10 millioner på en $10k investering i udvikling. Hovedproblemet er, at spillet slet ikke er velafbalanceret. 97 % af fiskene på første trin er niveau 1*, 2,8 % er 2*, 0,2 % er niveau 3*. Du skal fange et niveau 2 for derefter at prøve at fange et niveau 3, men 99,9998% af tiden vil din niveau 2-agn blive spist af niveau 1 fisk, så skal du gentage. 2 stjerner, godt design.
Det formodes at være et afslappende spil, men med tilføjelserne, der popper bogstaveligt talt hvert andet minut, bliver det virkelig frustrerende. Du kan ikke opnå næsten noget uden at se en tilføjelse. Jeg mener, vi forstår det gutter, I er her for pengene, men I har mistet dit formål med det her. Dejlig grafik og beroligende musik dog..indtil en tilføjelse afbryder alt. Jeg ville give 4 stjerner for indsatsen, men her er 2.